En simpel Guide til at udvikle en Marketing Plan
At få din første kvalificerede kundeemner til at foretage et salg til
kaldes ofte forreste ende markedsføring. Når vi kører markedsføring
med forventningen om umiddelbare reaktioner af forbrugeren
at uanset besked du sætte derude, uanset om det er gul
Sider, avisannoncer eller direct mail, dette kaldes direkte
svar marketing.
Før opsøge perspektiver, er have en markedsføringsplan
afgørende for enhver virksomhed. Jeg vil præsentere en masse
forskning og mit mål er at medtage behovet for at
kvantificere alle resultater fra alle dine marketingtiltag.
Og se på alle strategierne til at foretage direkte
marketingkampagner og test variabler for at afgøre den
effektiviteten af hvert af markedsføringsstrategier inden for
din virksomhed.
De fleste mennesker ønsker at blive en succes, men kun få planlægger at være. Meget
få mennesker tager sig tid til at planlægge noget. De fleste mennesker tager
mere tid til at planlægge deres ferier, end de gør for at planlægge
deres liv. Den vigtigste ting du kan gøre lige nu
for din virksomhed er sidde ned og udvikle en markedsføringsplan.
De fleste virksomhedsejere mislykkes eller de bevæger sig blot fordi
de behøver ikke en plan eller et mål for deres virksomhed,
Jeg vil have dig til at beslutte lige nu at lave en detaljeret plan for
hvad du vil gøre og hvordan du vil gøre det. Det har
det gamle ordsprog, “Hvis du ikke planlægger, du planen til at mislykkes”
Du kan sige, jeg ønsker at tjene flere penge eller jeg ønsker at være
rige. Det er rart, men for vag. Du vil 20.000 salg pr.
måned, der ikke er en plan eller vil det engang komme tæt på
blive en plan.
En plan er en detaljeret specifik vej af hvordan du vil
nå mål, du fastsat og den dato, hvor du vil
nå dem af. Et eksempel er, at du kan angive salgsmål.
Du kan sælge så mange af dine produkter i en uge eller så mange
af dine tjenester for en uge. Du skal udligne disse i netto
fortjeneste i stedet for bruttofortjeneste, fordi der er penge
du gør.
Jeg kender en dame, der grosses $9.000.000 om året. Meget
imponerende, hun tager hjem ca $100.000 af der. Det er
ikke meget imponerende, det måske rart at have $100.000 om året,
men det er ikke imponerende, når du Ekstrapolationsfaktoren $9.000.000.
Der vil ikke rigtig fortælle dig, hvor godt du gør,
Du ønsker at sætte ned numre i årets resultat, hvis du kender
din net per salg, og de fleste virksomhedsejere gør ikke selv
ved dette, men hvis du gør det du er langt foran i spillet. Du
kan arbejde baglæns på hvor mange salg du har brug for, så alle
Du skal gøre er øge din antallet af salg pr. uge eller
nettoresultat per salg.
Udvikle en strategi for at gøre disse tal, beslutte, hvordan
du vil annoncere. Hvordan vil jeg få henvisninger?
Hvordan vil jeg få folk til at købe mere ofte? Hvor er jeg
kommer til at få folk til at bruge mere? Dette er begyndelsen af
din marketingplan.
GÃ¥ ud og samle fem af de bedste ideer eller mest komfortable
ideer og gennemføre dem. Begynde at bruge dem til at hjælpe dig med at gøre
dit mål.
Vælg en anden fem, en anden fem, og en anden fem. Du
ønsker at indstille dit mål på en ugentlig basis. Som du opnå
dem hæve den næste uge. Denne måde, du vil
fortsætte med at forbedre og så vil din indkomst,
Ikke i panik hvis du har en dårlig uge. Bare få ret tilbage
spore og forsøge at nå næste uges mål. Du vil
lære at kende tallene for din virksomhed. Det er en forretning
af numre. Du skal kende nettoresultat per salg, netto
overskud pr. servicekald, og hvor meget det koster for at få din
nye klienter. Disse er kritisk i at vide hvor du er
og hvis du nå dine mål.
Tage lidt tid hver uge til at planlægge. Det er kritisk. Her er en
simple guide for dig at bruge.
¤ Skriv ned dine mål for din samlede nettoindtægt ønskede
Næste uge.
¤ Nedskrive antallet af nye klienter, at det vil tage at
få der.
¤ Skriv ned dine mål for antallet af klienter, gentage,
du ønsker at opnå.
¤ Skriv ned hvor mange tjeneste kræver du gonna gøre hvis
du er en servicevirksomhed.
¤ Skriv ned hvor mange produkter du nødt til at sælge.
¤ Nedskrive nettoindkomst for hver vare og din gennemsnitlige
indkomst pr. klient.
Du kommer med den samlede indkomst, du forsøger at
opnå. Hver uge satte de faktiske tal du vil
Nå, og du vil finde ud af, hvis du at nå frem til dem eller ej.
Så vil du vide, hvis du har brug at øge marketing og i
hvilke områder. Oprettelse af en simpel marketing plan som dette
gør det muligt at holde styr på, med alle tal og hjælper
Du kan nå dine marketing mål.
Af Abe Nathalie
Copyright © 2005
Du kan offentliggøre denne artikel i din ezine, nyhedsbrev på
dit websted, så længe bylinen er inkluderet og den
artiklen er indeholdt i det hele. Jeg beder også om at du
aktivere nogen html links findes i artiklen og i den
byline. Bedes du sende en høflighed link eller e-mail hvor du
Udgiver: support@multiplestreammktg.com