En simpel Guide til at udvikle en Marketing Plan

At få din første kvalificerede kundeemner til at foretage et salg til

kaldes ofte forreste ende markedsføring. Når vi kører markedsføring

med forventningen om umiddelbare reaktioner af forbrugeren

at uanset besked du sætte derude, uanset om det er gul

Sider, avisannoncer eller direct mail, dette kaldes direkte

svar marketing.

Før opsøge perspektiver, er have en markedsføringsplan

afgørende for enhver virksomhed. Jeg vil præsentere en masse

forskning og mit mål er at medtage behovet for at

kvantificere alle resultater fra alle dine marketingtiltag.

Og se på alle strategierne til at foretage direkte

marketingkampagner og test variabler for at afgøre den

effektiviteten af hvert af markedsføringsstrategier inden for

din virksomhed.

De fleste mennesker ønsker at blive en succes, men kun få planlægger at være. Meget

få mennesker tager sig tid til at planlægge noget. De fleste mennesker tager

mere tid til at planlægge deres ferier, end de gør for at planlægge

deres liv. Den vigtigste ting du kan gøre lige nu

for din virksomhed er sidde ned og udvikle en markedsføringsplan.

De fleste virksomhedsejere mislykkes eller de bevæger sig blot fordi

de behøver ikke en plan eller et mål for deres virksomhed,

Jeg vil have dig til at beslutte lige nu at lave en detaljeret plan for

hvad du vil gøre og hvordan du vil gøre det. Det har

det gamle ordsprog, “Hvis du ikke planlægger, du planen til at mislykkes”

Du kan sige, jeg ønsker at tjene flere penge eller jeg ønsker at være

rige. Det er rart, men for vag. Du vil 20.000 salg pr.

måned, der ikke er en plan eller vil det engang komme tæt på

blive en plan.

En plan er en detaljeret specifik vej af hvordan du vil

nå mål, du fastsat og den dato, hvor du vil

nå dem af. Et eksempel er, at du kan angive salgsmål.

Du kan sælge så mange af dine produkter i en uge eller så mange

af dine tjenester for en uge. Du skal udligne disse i netto

fortjeneste i stedet for bruttofortjeneste, fordi der er penge

du gør.

Jeg kender en dame, der grosses $9.000.000 om året. Meget

imponerende, hun tager hjem ca $100.000 af der. Det er

ikke meget imponerende, det måske rart at have $100.000 om året,

men det er ikke imponerende, når du Ekstrapolationsfaktoren $9.000.000.

Der vil ikke rigtig fortælle dig, hvor godt du gør,

Du ønsker at sætte ned numre i årets resultat, hvis du kender

din net per salg, og de fleste virksomhedsejere gør ikke selv

ved dette, men hvis du gør det du er langt foran i spillet. Du

kan arbejde baglæns på hvor mange salg du har brug for, så alle

Du skal gøre er øge din antallet af salg pr. uge eller

nettoresultat per salg.

Udvikle en strategi for at gøre disse tal, beslutte, hvordan

du vil annoncere. Hvordan vil jeg få henvisninger?

Hvordan vil jeg få folk til at købe mere ofte? Hvor er jeg

kommer til at få folk til at bruge mere? Dette er begyndelsen af

din marketingplan.

GÃ¥ ud og samle fem af de bedste ideer eller mest komfortable

ideer og gennemføre dem. Begynde at bruge dem til at hjælpe dig med at gøre

dit mål.

Vælg en anden fem, en anden fem, og en anden fem. Du

ønsker at indstille dit mål på en ugentlig basis. Som du opnå

dem hæve den næste uge. Denne måde, du vil

fortsætte med at forbedre og så vil din indkomst,

Ikke i panik hvis du har en dårlig uge. Bare få ret tilbage

spore og forsøge at nå næste uges mål. Du vil

lære at kende tallene for din virksomhed. Det er en forretning

af numre. Du skal kende nettoresultat per salg, netto

overskud pr. servicekald, og hvor meget det koster for at få din

nye klienter. Disse er kritisk i at vide hvor du er

og hvis du nå dine mål.

Tage lidt tid hver uge til at planlægge. Det er kritisk. Her er en

simple guide for dig at bruge.

¤ Skriv ned dine mål for din samlede nettoindtægt ønskede

Næste uge.

¤ Nedskrive antallet af nye klienter, at det vil tage at

få der.

¤ Skriv ned dine mål for antallet af klienter, gentage,

du ønsker at opnå.

¤ Skriv ned hvor mange tjeneste kræver du gonna gøre hvis

du er en servicevirksomhed.

¤ Skriv ned hvor mange produkter du nødt til at sælge.

¤ Nedskrive nettoindkomst for hver vare og din gennemsnitlige

indkomst pr. klient.

Du kommer med den samlede indkomst, du forsøger at

opnå. Hver uge satte de faktiske tal du vil

Nå, og du vil finde ud af, hvis du at nå frem til dem eller ej.

Så vil du vide, hvis du har brug at øge marketing og i

hvilke områder. Oprettelse af en simpel marketing plan som dette

gør det muligt at holde styr på, med alle tal og hjælper

Du kan nå dine marketing mål.

Af Abe Nathalie

Copyright © 2005

Du kan offentliggøre denne artikel i din ezine, nyhedsbrev på

dit websted, så længe bylinen er inkluderet og den

artiklen er indeholdt i det hele. Jeg beder også om at du

aktivere nogen html links findes i artiklen og i den

byline. Bedes du sende en høflighed link eller e-mail hvor du

Udgiver: support@multiplestreammktg.com